mandag 6. august 2012

Finn syv feil

Ikke en eneste dag i forrige uke klarte jeg å følge planen min når det gjaldt matinntak. Tirsdag og lørdag var ok i forhold til karbohydrater. Tirsdag, torsdag og fredag holdt jeg meg innenfor når det gjaldt fett, mens jeg ikke fikk i meg nok proteiner noen av dagene.

Treningen derimot har gått etter planen, og fordi solen så vidt tittet frem ble det et par skogsturer i tillegg. Det nye treningsprogrammet mitt er hardt, og dørstokken har vært ganske høy innimellom, men jeg har kommet meg avgårde. Heldigvis, for jeg synes det er gøy når jeg først er der, og ikke minst er følelsen når man er ferdig god.


Bloggingen har heller ikke vært så mye å skryte av den siste uken. Det har mye sammenheng med at jeg har vært sløv med maten, men også pga endel andre ting på hjemmebane. Nå er det en ny uke, og jeg satser på at både maten og bloggingen blir bedre i dagene fremover.

~Lisbeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar