tirsdag 31. juli 2012

Nytt treningsprogram del 2, ukesrapport og "loff"

I forrige uke fikk jeg nytt treningsprogram for ben og coremuskelaturen, og i går var det overkroppen sin tur:

Oppvarming:
Sykling
Løpe opp og ned på stepkassa 60 sek + 30 sek
Burpees 60 sek + 30 sek

Overkropp:
Fremoverlent roing med kettlebells
Pullover med vektskive
Chins
Dips
Push ups på BOSU
Multiskulder med manualer
Fremoverlent sidehev press med manualer
Shrugs med kettlebells

Jeg kjenner godt at jeg har trent overkroppen i dag, spesielt ryggen er skikkelig støl. Nå er det bare om å gjøre å klare å presse seg like hardt når man trener alene som når noen står ved siden av og presser.


Når det gjelder matinntak synes jeg det er vanskelig både å få i seg nok mat og riktig sammensetning, men det går seg vel til.
Lørdag og søndag var ganske bra, men jeg endte opp med å måtte spise endel på kvelden for å fylle opp.

I dag hadde jeg så lyst på brødskiver, men jeg hadde ikke lyst på magevondt. Jeg lagde derfor Kristines loffeboller. I stedet for å lage små topper lagde jeg 8 flate rundinger og strødde valmuefrø over.

Jeg spiste to med egg og tomat og to med ost og kaviar.

Næringsinnhold: 355 kcal, 36,8 g protein, 3,2 g karbodydrat og 21,2 g fett.

Nå er jeg snart klar for senga, vi har et viktig møte med banken i morgen, men først må jeg lufte tre hunder. Sov godt!

~Lisbeth~

3 kommentarer: