torsdag 6. september 2012

Ny runde med PSMF


Etter nesten seks uker med "vedlikehold" har jeg endelig kommet igang med PSMF igjen. Jeg skriver det i gåsetegn for vekta har krøpet litt mer opp i disse ukene enn jeg hadde planlagt. Men men..spist er spist og gjort er gjort, i løpet av noen dager med PSMF er nok de ekstra kiloene borte igjen. Siden jeg også har besøk av tante rød regner jeg med at det meste er vann.



Det har vært litt dårlig med oppdateringer i det siste, men jeg satser på at det bedrer seg fremover. Etter å ha slitt med en pc som har vært døden nær i flere måneder har jeg endelig fått meg en ny. Jeg må bare få lagt inn de programmene jeg trenger, før jeg kan redigere bilder og poste oppskrifter.

Nå skal jeg gjøre som hundene mine; om ikke snorke like høyt, så ihvertfall sove. God natt!!

~Lisbeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar