søndag 29. juli 2012

Nytt treningsprogram

Torsdag avsluttet jeg PSMF-dietten for denne gang og hadde oppkarbingsdag. Jeg endte på 2217 kcal, 129 g protein, 258 g karbohydrat og 75 g fett, litt i overkant med fett, men ellers greit. Fredag var jeg i begravelse og den dagen førte jeg ikke noe kontroll med maten. Det ble både snitter, marsipankake, bløtkake og wienerbrød på minnesamværet, så tallene var nok ikke helt etter planen. I går derimot traff jeg ganske godt; 1374 kcal, 152 g protein, 99 g karbohydrat og 38 g fett. Litt lite kalorier kanskje, men i og med at jeg ikke trente eller var veldig aktiv var det greit nok.

I tillegg til at jeg skal spise mer mat i noen uker er planen å trene ordentlig også, og forhåpentligvis bygge litt muskler, for det trengs. Jeg fikk nytt program for ben og coremuskelaturen på torsdag:

Oppvarming:
Sykling
Løpe opp og ned på stepkassa 60 sek + 30 sek
Burpees 60 sek + 30 sek

Ben:
Knebøy med hopp
Markløft med kettlebells
Knebøy med kettlebells
Hoppende utfall
Markløft med opptrekk

Core:
Planken baklengs på BOSU
Planken med press på BOSU
Situps med medisinball kast

Jeg er fremdeles støl etter torsdagen, men følte at jeg fikk presset meg maksimalt når jeg trente programmet i dag også. Håper ikke jeg er altfor ille i morgen, for da skal jeg gå igjennom programmet for overkroppen og det blir vel ingen kosestund det heller regner jeg med.

Nå er det snart klart for tacosalat her. Ha en fin kveld.

~Lisbeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar