lørdag 21. juli 2012

To dagers matorgie og svenskehandel

Seks timers oppkarbing ble til to dagers matorgie. Eller mat er vel kanskje feil ord, det ble plutselig to dager med bare junk. Og resultatet?? Nesten fire kilo opp, kvalme og magesmerter, og så absolutt ikke verdt det. Jeg har hatt noen veldig cravings denne uken, og har prøvd å døyve det med sukkerfrie sukkertøy. Det gjorde vel egentlig bare vondt verre, og når jeg endelig skulle ha spisedag på torsdag tok det helt av.

Torsdagen ble ikke som planlagt på flere måter. Natt til onsdag fikk vi den triste beskjeden om at svigerfar hadde sovnet inn etter en tids sykdom, og torsdag skulle vi følge kisten fra sykehjemmet til kirken. Det var også syning den dagen.



Før vi dro spiste sambo og jeg whopper cheese meny på Burger King, og på vei til sykehjemmet delte vi en pose med boller med ungene. Vi dro til broren til sambo etter kirken og der spiste vi grillpølser. På kvelden ble det både potetgull, sjokolade og smågodt.


Fredag tok vi en tur til Sverige, og på vei dit ble det noen kanelboller. Vi kjøpte bl.a proteinpulver på kampanjetilbud, Fun light med og uten stevia, ketchup med stevia, keso, pofiber, riskaker, mandelsmør, Jell-O, tyggegummi, pålegg, kjøtt, kakao og popcorn krydder.
I tillegg kjøpte jeg smågodt, potetgull og sjokolade som jeg klarte å trykke i meg i løpet av hjemturen og kvelden.

I dag er jeg heldigvis tilbake i vanlig gjenge med PSMF-mat. Planen videre er å fortsette dietten til og med onsdag, ha oppkarbing på torsdag, og fortsette med vedlikehold fra fredag. Så satser jeg på en ny runde med PSMF i siste halvdel av august, men da skal jeg bare holde på i fire uker.

~Lisbeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar